Po prvi put u historiji kluba, novi domaći dres Manchester Cityja za sezonu 2025/26 krasi slavna dijagonalna šara – dizajn koji je nekada bio zaštitni znak gostujućih dresova Građana.
Nova verzija dresa kombinuje nepogrešivu nebesko plavu boju sa bijelom dijagonalnom linijom, koja je modernizovana za novu generaciju navijača.
Šara je prvi put predstavljena na dresovima još 1970-ih godina, a nosili su je veliki klupski igrači poput Mikea Summerbeeja, Colina Bella, Francisa Leea i Tonyja Booka. Do sada je bila rezervisana za gostujuće dresove, no sada će po prvi put krasiti i domaću opremu.
Ovaj dres simbolično povezuje prošlost sa budućnošću, istovremeno odajući počast naslijeđu i osvajajući nova srca navijača širom svijeta.
Povodom lansiranja dresa, snimljen je i poseban promotivni film, u režiji Glenna Kitsona, koji donosi duh zajednice i navijačke strasti. U filmu se pojavljuju brojni igrači kluba, među kojima su Erling Haaland, Manuel Akanji, Oscar Bobb i Alex Greenwood, a glavnu ulogu ima legendarni John Thompson (The Fast Show, Cold Feet), koji vodi neobičan talent show.
Film je snimljen u prostorijama Clayton Official Supporters Cluba, nadomak stadiona Etihad, i predstavlja odu zajedništvu, fudbalu i jednostavnim životnim radostima – baš onome što znači biti navijač Manchester Cityja.
Marco Mueller, viši direktor odjela sportske opreme u kompaniji Puma, istakao je:
“Uzbuđeni smo što kultnu šaru, poznatu s gostujućih dana iz prošlosti, po prvi put donosimo na domaći dres. Ovo je snažna poveznica između različitih generacija City navijača”, navodi se na zvaničnoj stranici Građana.