Arena Channels Group, jedna od vodećih sportskih televizijskih kuća u jugoistočnoj Evropi, i UFC, najprestižnija organizacija mješovitih borilačkih vještina (MMA), objavili su višegodišnje partnerstvo koje pokriva Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku, Crnu Goru, Sjevernu Makedoniju i Sloveniju.
Arena Fight će prenositi više od 40 uživo UFC evenata godišnje, uključujući glavne borbe svih numerisanih događaja i Fight Night večeri.
Osim uživo prenosa, gledaoci će imati priliku da uživaju u pratećem UFC sadržaju, poput emisija koje najavljuju događaje i originalnih programa. Posebnu ulogu u promociji UFC-a u regionu imat će kanal Arena Fight TV, koji je Arena Sport nedavno lansirala i time se pozicionirala kao lider u oblasti borilačkih sportova na ovom tržištu.
Nebojša Žugić, direktor Arena Channels Group, izjavio je:
“Oduševljeni smo što možemo da objavimo da će UFC od januara 2025. godine postati centralni dio našeg programa na Arena Fight kanalu. Naša publika je dugo iščekivala ovo partnerstvo, a mi smo uzbuđeni što možemo da donesemo vrhunski MMA sadržaj kao poseban novogodišnji poklon. Uvrštavanje UFC-a u naš program potvrđuje našu posvećenost pružanju najboljeg sadržaja iz borilačkog sporta, uz podršku naših jakih partnerstava sa globalnim liderima industrije. Zahvaljujemo se našim vjernim gledaocima na ukazanom povjerenju, uživajte u najboljoj MMA akciji!“
David Shaw, izvršni potpredsednik UFC-a za međunarodni i sadržajni sektor, dodao je:
“Veoma smo uzbuđeni što ćemo naše događaje predstaviti publici na Arena Fight kanalu, koji prati sve veći broj strastvenih obožavalaca u regionu Balkana. Arena Fight značajno doprinosi razvoju MMA sporta u ovom dijelu sveta, a njihova stručnost, bogata sportska ponuda i raznovrsni kanali čine ih idealnim partnerom za UFC.“
UFC je vodeća svjetska organizacija mješovitih borilačkih veština, sa više od 700 miliona fanova i oko 290 miliona pratilaca na društvenim mrežama. Organizacija godišnje organizuje više od 40 događaja u najprestižnijim arenama širom svijeta, prenoseći ih u preko 975 miliona domaćinstava u više od 170 zemalja.